System sprzedaży biletów i kontroli dostępu

Automatyczne bramki dostępu na karty magnetyczne, kody QR i wiele więcej. Oferujemy również możliwość zakupu biletów online, dostosowanych specjalnie do Twojego obiektu.

System sprzedaży biletów

Nasz system oferuje wszechstronne zakupy biletów: w kasach, przez automaty samoobsługowe oraz online. Prosty i intuicyjny, gwarantuje szybką i łatwą obsługę, zwiększając komfort klientów.

Wygląd interfejsu dostosowany do Twojego obiektu
Możliwość rozbudowy systemu o indywidualne potrzeby

Kontrola wejścia do obiektu

Bramki z czytnikami RFID oraz dualnymi umożliwiają automatyczną weryfikację biletów zakupionych na miejscu oraz online. System obsługuje wiele typów biletów: opaski wielo- i jednorazowe, bilety z kodami kreskowymi, karnety oraz karty zbliżeniowe. Wszystko dostosowane do potrzeb obiektu, gwarantując elastyczność i komfort.

Automatyczna weryfikacja biletu
Szybki i płynny przepływ ludzi na bramkach
FUNKCJONALNOŚCI

Funkcjonalności systemu

Sprawdź co nasze rozwiązania mogą zaoferować dla Twojego biznesu

Wszechstronna sprzedaż biletów

Możliwość zakupu biletów w kasie, w automatach biletowych oraz przez internet.

Zintegrowana kontrola dostępu

Sprawdzanie biletu na bramce przed wejściem. Kompatybilne z różnymi formami biletów.

Elastyczne formy biletów

Obejmuje bilety jednorazowe, wielokrotnego użytku, karnety oraz kody QR.

Bezpieczeństwo i monitoring

Rejestrowanie każdej operacji i każdego przejścia przez bramkę. Możliwość blokowania nieautoryzowanego dostępu.

Integracja z innymi systemami

Łatwe połączenie z systemami CRM, zarządzania obiektem czy systemami płatności.

Raporty i analizy

Generowanie szczegółowych raportów sprzedaży i analiza ruchu i preferencji klientów.

Napisz do nas

Odpowiadamy w ciągu 1h

biuro@entrix.pl

Zadzwoń do nas

Od pon. do pt. 8:00 - 16:00

+48 503-133-243

Spotkaj się z nami

W naszej siedzibie

ul. 80A
58-100 Witoszów Dolny

Dzięki wdrożeniu systemu sprzedaży biletów kontroli dostępu doświadczyliśmy znaczącej poprawy w funkcjonowaniu naszego obiektu. Mniejsze kolejki i płynny dostęp do obiektu zwiększyły zadowolenie naszych klientów, a pracownicy mogą teraz skupić się na ważniejszych obowiązkach.

Jerzy ŻądłoDyrektor, Świdnicki Ośrodek Sportu i Rekreacji
POMOC

Najczęściej zadawane pytania

Wszystko, co musisz wiedzieć.

Czy system obsługuje zakup biletów przez internet?

Tak, nasz system pozwala na zakup biletów zarówno w punktach stacjonarnych, automatach samoobsługowych, jak i online.

Jakie typy biletów są obsługiwane przez bramki?

Bramki obsługują wiele formatów biletów, w tym opaski jednorazowe i wielokrotne, bilety z kodami kreskowymi, karnety oraz karty zbliżeniowe.

Czy mogę dostosować system do specyfiki mojego obiektu?

Tak, system został zaprojektowany z myślą o elastyczności i można go dostosować do indywidualnych potrzeb każdego obiektu.

Czy system wymaga stałej obsługi przez pracownika?

Nie, dzięki funkcji automatycznej weryfikacji i samoobsługowym automatyczny system znacząco redukuje potrzebę stałej obsługi przez pracowników.

Jakie metody płatności są dostępne w automatach samoobsługowych?

Automaty akceptują płatności kartą płatniczą/kredytową, BLIK, telefonem, a opcjonalnie również w gotówce.

Czy system oferuje wsparcie w razie problemów?

Tak, oferujemy pełne wsparcie techniczne oraz regularne aktualizacje, by zapewnić sprawne działanie systemu w każdych warunkach.

Masz więcej pytań?

Nie znalazłeś odpowiedzi na pytanie? Skontaktuj się z naszym ekspertem.